سوالات متداول

سوالاتی که در استفاده در سیستم برای شما ممکن است به وجود آید در اینجا پاسخ داده شده است

برای هر رویداد حداقل تعداد و درصد تخفیف برای تخفیف گروهی به صورت جداگانه تعیین شده و هنگام خرید بلیت گروهی، قیمت با تخفیف برای شما نمایش داده میشود و سپس وارد مرحله ی پرداخت میشوید.
بله، بعد از انتخاب صندلی و قبل از مرحله ی پرداخت، صندلی مورد نظر شما به مدت ۲۰دقیقه رزرو میشود و هر زمان که بخواهید با ورود به حساب کاربری میتوانید نسبت به پرداخت اقدام کنید.
بله، میتوانید در بخش «درخواست نمایش» اطلاعات نمایش خود را ثبت نموده و بلافاصله پس از بررسی و تایید دراماتیک، نمایش شما منتشر شده و برای عموم قابل مشاهده می باشد. میتوانید درخواست نمایش خود را اینجا ثبت کنید.
بله، شما میتوانید توسط بخش «ارتباط با ما» از طریق تلفن و یا ایمیل با مدیریت دراماتیک در ارتباط باشید.
با عضویت در دراماتیک علاوه بر امکان رزرو بدون پرداخت آنی، میتوانید از تخفیف های مناسبتی و یا دانشجویی و گروهی نیز باخبر شوید و کد تخفیف دریافت کنید. شما همچنین میتوانید به نمایش هایی که تماشا کرده اید امتیاز بدهید و نظراتتان را ثبت کنید.
خیر، مخاطبان تنها مبلغ بلیت را پرداخت می‌کنند.
بله، شما میتوانید پیش از مرحله ی پرداخت، نقشه، جایگاه‌ها و ظرفیت سالن را مشاهده نمایید.
بله، شما می‌توانید ابتدا صندلی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس پرداخت را انجام دهید.
در زمان انتخاب صندلی قبل از بستن صفحه مربوط به سالن، می‌توانید با کلیک روی صندلی مورد نظر و تغییر رنگ آن به آبی صندلی را انتخاب و با کلیک مجدد، آن را حذف نمایید.
براي خريد اينترنتي مي‌توان از تمام کارت‌هاي عضو شتاب و درگاه‌ بانک‌های مندرج در سایت استفاده کرد.
برای انتتخاب رمز اینترنتی می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز، گزينه تغيير رمز را انتخاب کرده، سپس با انتخاب گزينه رمز دوم عدد مورد نظر را انتخاب نموده، تاييد کرده و به خاطر بسپاريد.
کد اعتبارسنجی دوم یا CVV2 عددي سه يا چهار رقمي است که پشت کارت عابر بانک شما درج گردیده‌است.
در زمان خريد اينترنتي از سايت هستيد، پس از انتخاب قطعي صندلي و تاييد آن، براي پرداخت وجه بليط وارد صفحه بانک شده سپس براي وارد کردن رمز بانکي خود بهتر است رمزتان را از روي صفحه کليد امن درج شده‌اي که مشاهده مي‌کنيد وارد کرده تا افراد سودجو قادر به شناسايي و استفاده از رمز شما نباشند.
در این صورت با توجه به ناموفق بودن تراکنش، مبلغ کم شده از حساب شما نهایتا تا 72 ساعت از طرف بانک به حساب شما باز خواهد گشت، اگر پس از این مدت از عدم بازگشت وجه به حساب خود مطمئن بودید می‌توانید با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما اقدام نمایند.
پوشه اسپم ایمیل خود را بررسی بفرمایید و یا ممکن است ایمیل خود را به درستی ثبت نکرده باشید.
پس از اتمام مراحل خرید و بازگشت به سایت و یا اپلیکیشن دراماتیک، پیامک و ایمیل مبني بر موفقيت آميز بودن خريد، برای شما ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت، خريد شما موفقيت آميز نبوده و وجه شما مجددا به حسابتان باز خواهد گشت. اگر ظرف مدت 72 ساعت وجه به حساب شما واریز نشد مي‌توانيد با پشتيبانی دراماتیک تماس بگيريد. اگر پیامک يا ايميل را دريافت کرديد و خريد شما موفقيت آميز بود، بلیت ارسال شده را دانلود کرده و پرينت بگيريد چون فايل بليط­ ها به صورت pdf مي ­باشد بنابراين حتما بايد روي سيستم تان نرم افزار adobe reader نصب گردد. پرينت بليت ها و اصل کارت شناسايي (فقط کارت شناسايي شخصي که بليت به نام او خريداري شده است) براي حضور در سالن کافي است.
زمانی که خرید شما ثبت شد، با ورود به حساب کاربری می‌توانید از ثبت بلیت های خود اطمینان حاصل نمایید.